miasolrosenmaria

Alla inlägg den 10 november 2014

Av miasolrosenmaria - 10 november 2014 19:15

ja då var det morgon i gen och jag sov lite längre och sen var det upp och ge Elias välling och säga hejdå till dom 2 som skulle till skolan.


sen blev det dusch och fixa mig själv och sen bädda säng och upp på över våningen och plocka ur säng och slänga in en maskin tvätt och sen fixa köket och torka bänkar och fixa och plocka upp i vardagsrummet och sen blev det dammsugning och torka golv.


och fixa en kopp the och sätta mig i soffan en stund och kolla i genom fb och fixa lite där, sen elias busa och kolla lite på tv som är boli bompa.


sen blev det dags att börja natta in elias en stund och lägga honom i sängen och då satte jag mig själv i soffan och kollade på hem till gården och bara tog det lugn en stund, skönt när man håller på hela förmiddagen med allt.


sen när han vaknade så blev det mys i soffan med honom och han bara gosa och sen somnade han en stund hos mig så skönt, sen vaknade han och då klev han ner från mig och gick i väg då blev det göra lunch till honom och han äta och sen blev det fixa fram middag och börja baka bröd som också ska göras.


och sen kom dom andra in, en efter en och då blev det ju fullt hus, haha


☆ ☆ ☆Under 2015 kommer det att finnas fler veckovisa evenemang på SinnesRo Hörnan för Dig att medverka i.SinnesRo Hörnan = Träffpunkten i SkurupVi är alla en del av det stora pusslet och ingen  konkurrens ska finnas. Ingen går först, vi går sidan om varandra. En gyllene regel inom vårt mediala arbete som jag arbetar efter.☆ ☆ ☆Är Du intresserad av att hyra in Dig på SinnesRo Hörnan med just Din specialitet? Hör av Dig till mig så planerar vi tillsammans. KramChristel Wallesjö


Mia Maria Anderssons foto.



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards