miasolrosenmaria

Alla inlägg den 15 november 2014

Av miasolrosenmaria - 15 november 2014 18:45

ja goder morgon på er alla, har har det duschat och fixat med tvätt som skulle in i maskin ocg köras i gårn, sen bäddat säng och plockat och städat av lite.

och även gjort en deg som ska stå på jäsning för att baka ut bröd sen.


den här kommer man ju verkligen i håg.


bakat ut degen och gjort bröd som jag slängt in i ugnmen medans jag ska natta in elais.


och när elias sover så blev det göra en ny deg som ska bli bröd också.


ååå vill ju ha detta fina.

You Make Me Feel So Special


första degen gjord och även klar gräddat.

Då var ju första statens gjord och klar ����


då är det dags att göra middagen då och då blr det kött gryta så klart.

Nu blir det gör gryta ��


Hahaa skar mig själv också tur det inte blev djupare


och sen blev det gå och handla lite snabbt och när jag kom hem så blev det damma bokhyllorna som står i vardags rummet.


jaha ja elias fick en klubba av tim och blev så glad så sitter i soffan och myser och suger på den .

Elias fick en klubba av Tim och är såå nöjd och satte sig i soffan


alltså saknar min målning lite faktiskt, var så länge sen jag höll på med det.







här är det en som försöker få i gång ply station 3, men tyvärr så går det ju inte så bra då.


sen blev det så mycket bättre på kvällen.

Spela upp filmklipp


ja gjorde en smulpaj med äpplen som jag hade kvar i frysen och beöver ju göra något med dom också, men tyvärr ingen vanilj sås hemma så blev att äta utan den, men det går väl det med.


ja nu så blir det sängen som väntar och få bädda ner mig och sova.

 
 



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards