miasolrosenmaria

Alla inlägg den 1 april 2016

Av miasolrosenmaria - 1 april 2016 14:00

ja då var det en ny morgon och fredag som är början på helgen och det är ju så skönt när den kommer ,  och själv så duschat och fixat.


sen ta det lugnt i soffan coh kolla på tv och mysa och så fixa lite med datorn och köra lite spel och så, men sen har jag min hund här som löper och har jätte svårt att göra rent efter sig och även sig själv, jag vet inte om det är första gången som hon löper eftersom hon inte gör rent efter sig.


men lite jobbigt när man är van att tikar gör rent och så efter sig och är riktigt duktiga på det, men jag fixade fram ett par gammla kalsoger från en av sönerna som jag klipte hål i till svansen och så satte jag på henne det med en binda för säkerhetskull.


men hon var ju inte direkt förstjust i det men lät ändå bli attta av och så, men det blir att fixa bättre från djuraffären till nästa gång.


   


och så fixa lite grejer till kvällen som chips och dricka och sånt för att kunna sitta och se på tv och mysa så lart.


ha det så gött nu

kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards