miasolrosenmaria

Alla inlägg den 9 april 2016

Av miasolrosenmaria - 9 april 2016 20:45

ja då var det upp på morgonen och fixa och greja och då blev det att jag bara fick för mig att jag skulle färga om soffan för har ledsnat på den vita färgen som blir såå djäkla skitigt och måste tyvätta och tvätta stup i kvarten , så nu får det bli mörkt i stället och det blev att börja med 3 sits soffan.


   


sen så drog vi till uppsala för att fixa lite grejor på ikea och då tog vi lite fika, men elias han ville ju inte ha något alls, bara låg där i soffan och surade.


 


men pappa han ville ha .

 


gud va jag saknar min farmor så mycket men i bland är det så mycket och det gör ont av saknaden, men jag vet att hon finns där uppe och ser ner på oss varje dag och natt .

men längtar så mycket efter henen skulle så gärna vilja att hon fanns här så jag kunde vända mig och prata med henne om allt och när jag behöver, skulle vara så skönt.       

 


ja det var lite i dag då.


kramar / mia   


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards