miasolrosenmaria

Alla inlägg den 11 april 2016

Av miasolrosenmaria - 11 april 2016 16:00

god morgon på er alla där ute, sånt härligt väder vi har där ute i dag, så det blir nog ut och gå sen i dag, klart man måste passa på nu med solen coh man mår så bra och blir ju så mycket piggare av den, när den väl kommer fram som sagt.


det blev att städa och greja och plocka ut mattor och sånt som ska göras , så härligt att få det städat i mellan åt, och efter det så blev det en härlig lång promenad.

                 


och moy tyckte det var jätte skönt med promeand, men var ganska så slut efteråt, men en skön dusch fick hon när vi kom hem, för nu är det i alla fall så pass varmt så då kan man ju tvätta henne som hon också behöver i balnd.

 


ja just det , i går så kom ju hyresvärden och ville ha vatten mätarens siffror.

och då visade vi henne vad vi höll på med där uppe och hon sa sen , ni får inte flytta  

det kallar jag verkligen , bla bla bla någonting, fick tyvärr inte fram ordet, fanns där på tungan men kom fan inte på ordet i alla fall.  

kan ju säga lite aningen knäpp då.


summan av det hela hon är jätte nöjd över det vi gör.



och sofforna blev så här , 3 an får jag ta bakstycket senare, men det blev väldigt bra ändå måste jag säga.

blev väldigt nöjd faktiskt.

 


ja och jag målade Simons fönster med filmjölk som många gör, men det blev som det blev med det, gick ju så där men det får vara.

 


ja det blev en lång dag det här och trött blev man på kvällen och det är väl för mycket luft. hahaha


ha det så gött och sköt om er.


kramar / mia    


 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards