miasolrosenmaria

Alla inlägg den 3 april 2016

Av miasolrosenmaria - 3 april 2016 14:15

då är det söndag morgon och blev att fixa till mig och så elias och sen i väg mot bussen för att åka i väg mot uppsala först, och när jag sitter där på bussen så kommer simon och står och vinkar och jag frågar om han vill följa med och det ville han ju fast inte sa något förut, så då klev han på så där i sista minuten . haha

     


sen när vi kom till uppsala så vart det att köpa korv och pommes till simon och elias och så festis så dom fick lite enkel lunch för att sen gå till upptåget mot örbyhus , till min faster och kusin för att hämta batterier som dom samlat till simon som är med i batteri jakten.

på tåget

   


och här så är vi på väg då till faster

     


och det vart lite spring där kan man ju säga för dom hade en katt som elias var jätte intresserad av och ville hela tiden kolla vart den är och var så nyfiken och fika det var ju väldigt intressant och ville bara ha mer och mer. hihii


och vi var där ett tag men sen så var det dags att gå till tåget för att åka hemåt och elias var så begastiad i tågen som for förb i väldig fart innan vårat kom och han fick lov att sitta i vagen hela tiden för att vill inte ha honom springa omkrin på perången.


 


sen satt vi på tåget och elias somnade för han var ju så trött.

 


och när vi kom till uppsala så var det in till en butik för att handla en snabbis för att sen gå till bussen.

sitter på bussen hem nu så skönt kan jag säga, blir en lång dag när bussarna går så sällan.

     


och här har elias vaknat och fått kexchoklad för att få något i magen.

 


ja sen hem och då blev det middag med mos och korv och sen duschning för barnen coh så natta in och själv satt jag och bara mös i sffan och kollade på johan falk de 101 patrioterna.


då var filmen slut och nu gjort mig i ordning för att invänta jonn blund, så jag kommer upp i morgon för skola för barnen , så nu komma in i rutiner i gen och slut med ledighet.


ha det så gott och sköt om er nu.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards