miasolrosenmaria

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av miasolrosenmaria - 1 mars 2012 22:00

Jaha dena natt var inte alls någe kul, kl, 02,20 så kom Hampus upp och sa att han inte kunnde sova mer, och jag tänkte då att han får väl komma ner till mig och sa till honom att stanna nere så att tim inte skulle vakna så jag skulle gå upp försiktigt att hämta sängkläderna, men va då och ser man jo Tim ligge rockså vaken och undrar varför Hampus skulle stanan där nere, så det hörde ju han då.

så det var ju bara att hämta hampus och natta in dom bägge och sätta på saga och sitta där en stund och se om dom skulle somna någon gång, men va rinte så där jätte glad över detta för ville ju sova själv.

men sen så sa hampus att jag kunde gå ner och lägga mig.

men jag kände att om jag gör det så skulle jag i alla fall inte somna eftersom jag vet ju inte om hampus ligger och inte kan sova och gråter tyst.

så jag gick upp och kollade efter en stund för att se hur det var, och tim hade somnat så jag bad hampus att smyga ner, men tim han vände sig och började ju låta lite så jag stod där med en kudde i handen och vågade inte röra mig alls.

men sen så smög jag i väg och han nästan lägga mig och å ropar tim och behöver gå på toaletten och sen gick och la sig och jag frågade om han kunde sova eftersom han såg att hampus sov inte där.

så allt var klart där uppe så gick jag äntligen ne roch la mig, men hampus han somnade ju alldrig och sen efter någon timme så blev de ti alla fall att hämta tim för då vaknade han.

jag hade då bägge två i min säng och låg vääldigt trångt och ingen hade somnat och det tog väldigt lång tid.

så efter 05,00 så somnade dom men ändå var dom uppe redan 07 tiden..

så gubben åkte i väg med simon till distriktsköterskan och jag skulle försöka sova lite, men jag somnade bara till en snabbis sen blev det upp redan 08,30 och då satte jag mig vid datorn och grejade lite och kollade läget, sen in i duschen och skulle i väg och vi kom i väg runt 11,30 till uppsala och då blev det till ikea först och sen gränby för att kolla och få råd angående hud och produkter som är bra i ansiktet.

sen till enköping och då skulle jag sola som gubben hade bestämt.

sen blev det en max och sen hemåt färd.

och då boli bompa och värsta bilförare och sen natta in barnen och dom somnade hur fort som helst.

men tim kronglade för att han var så snorig och hade svårt att somna och vaknade i sömnen och skrek, så jag tog tempen och då hade han över 37,7 och han fick lägga sig hos mig för att sova annrs så hade det inte blivit att jag fick någon sömn denna natt heller..


ja sen i säng själv blev det också...


ha en härlig underbar kväll..       

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards