miasolrosenmaria

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av miasolrosenmaria - 5 mars 2012 21:00

i dag så blev det riktig stor städning och dammning av bokhyllan, tim låg och vilade i soffan och kollade på tv och bara mös.

behövde vila och bara ta det lugnt nu, och han tyckte det var riktigt mysigt och skönt.




   


Han ser verkligen mör och väldigt trött ut och det är ju förståligt med tanke på att det hände ju i går och kom hem sent i natt som var.


själv så var det full fart med att flytta sofforna och städa där och skura innan man ställde till baks dom och sen fortsätta där och sen upp med stolarna från golvet och vidare in i sovrummet och sen hallen och trappen och sen in på toaletten och soppa alldena djävla sand som bara kommer på golvet som jag är så förbannat leds på.


och gubben han plocjkade ut alla dessa säng kläder från ett skåp för attd et luktade så illa där och det blev bara att sätta i gång att tvätta en förbannat massa tvätt och sen vart det att fara i väg och handla för den här veckan.


och sen hem och då fick barnen spela tv-spel en stund och jag satte mig vid datorn och kollade runt lite och sen satte jag mig själv i soffan för att virka en stund för att bara få koppla av och bara slappa en stund efter all denna städning.


sen bara mata på med tvätten så mycket det går så klart.


och då satte dom på den nya filmen smurfarna som vi köpte till dom.


 


 


 



ja sen middag och boli bompa som jag satt och mös med barnen tillsamamns och hade datorn med som jag satt och kolalde runt med en stund.


sen blev det anorlunda familjer..

och natta in dom små..


så en stund i soffan men sen blev det sängen för mig..


sov gott

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards