miasolrosenmaria

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av miasolrosenmaria - 3 mars 2012 14:45

Då har man sovit inte alls så bra, gubben han snarkade hela djävla natten så sömnen den blev typ mindre än hela natten som den är.

men det var ju bara att kliva upp och se glad ut som alltid och sen äta frukost tillsammans och det var väldigt härligt och mysigt.

sen in i duschen och det va rju så härligt och sen klä på sig och fixa till sig en snabbis.

sen kom min vän Linda med en present som jag blev så överaskade av och tyckte verkligen det var onödigt och skämdes så mycket.

men det var jätte fint och ett kort som hon skrivit också, så gullig som helst min kära bästa vän...





Sen så packade hon upp en hylla som hon hade köpt på OKEA och skulle ha i hallen där man ställde skorna och lådor som hon la allt som man alltid lägger på hatt hyllan och alla fick en varsin plats och en låda.

var verkligen en bra grej och praktiskt.

sen så blev det att klä på sig och gå ut till bilen och i väg.

vi skulle till en loppmarknad en bra bit utan för falun, och det var hur stort som helst och 3 våningar tror jag det var, och vi hittade lite grejor som jag ville ha.










Sen så blev det resa till cupålen som är jätte stort och kolla runt och försöka se om de tfinns lite kläder som jag ville ha, för jag behövde tröjor som jag inte hade, bara en massa linnen som jag bara använt hela tiden sen förra sommaren, och dom började bli väldigt nötta kan man ju säga.


ja och jag hittade faktiskt lite och som jag ocså köpte och det blev faktiskt även en lite väska som jag hittade och som jag ville ha, för den jag hade var ju så stor och klumpig tyckte jag.

så jag fick väldigt mycket fast jag var i olika butiker.

och det var riktigt skönt att gå där omkring och strosa om kring och kolla runt och handla.


Sen var vi klara då blev det till ica som vi åkte för att dom skulle handla lite vad som skulel ätas till kvällen,och det skulle vara något enkelt eftersom vi skulle äta pizza innan vi åkte hem till dom i gen.


Och då var det att vänta på att deras 2 bus frön skulle komma hem, och det var ganska lugnt och snackade, sen så tog jag en cider och bara njöt av härligheten med att bara få vara och utan mina barn, och få umgås med min vän linda och hennes man och gubben min.


Sen så gick gubben i väg och handlade en kortlek för att spela lite kort och göra något kul, men det blev bara hennes man, jag och min gubbe.


och det va rjäte kul även om inte linda var med som jag tyckte var väldigt synd, men hon satt med och spelade alfa pet fast med en burk som man skakade på och skulle bida ord på bordet och räkna hur mycket poäng man fick för varje ord.


 



 



 



sen blev det melodi festivalen och dricka och lite chips och pistars nötter som är så gooda så det går inte att sluta äta, och dom tog slut väldigt fort och linda hon fastnade för dom hon med och tyckte dom verkligen var riktigt goda.


och vi hade jätte kul med melodifestivalen och hejade på dom som vi ville skulle gå vidare, men det blev inte alls som vi ville det blev alltid tvärtom, och det var en som vi hade jätte kul åt och det var han bannan eller vad fan han nu hette och vi dansade till han och gjorde samma rörelser och hade så djävla kul.


 


fan va det var skönt att bara få slappna av och bara ha det skönt och ha så kul som vi hade det..

sen var det att kasta sig i säng och bara få lite sömn.


ha en riktigt skön och härlig kväll.

 


   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards