miasolrosenmaria

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av miasolrosenmaria - 17 mars 2012 20:00

ja då var det upp tidigt och klä på sig och börja stor städa hela huset, sabian städade sitt rum för hon tyckte hon skulle hinna med det ändå, och vi hade fullt upp här nere med allt i badrummet och sängen och plocka och greja, sen in i duschen och plocka fram kläder för att göra mig i ordning och tony också och sen att grababrna hade ordentlia hela kläder på sig.

sen var det en snabb lunch till grababrna innan mormor kommer.

jag satte mig och bara slapapde i soffan med min virkning och mös, och väntade.

sen gick klockan och det visade sig att hon hade ringt på telefonen men jag inte hört den, för volymen var ju inte på högsta.

men tony ringde upp och förklarade vägen för att dom hade åkt lite fel som är hur lätt som helst när det finns hur många vägar som helst att åka in på.

så det blev några samtal för det var väldigt snurrigt för mamma när hon körde.

men sen så kom hon och gu va zamba blev tokig hon källde och källde och reste ragg och blev helt galen, för hon kände inte i gen dom och vaktade som bara den.

och barnen fick en bilbana och dom tyckte det var jur kul så dom byggde i hop den och allt men då gick ju en bil sönder så det blev ett fruktans värt liv eftersom det var bara en som kunde köra då..

 

här är den fina bil banan som dom fick.



och vi hade jätte trevligt och det var jätte kul att hon kom och håkan med.

och fikade och pratade..och sabina visade runt henne, håkan var ute med gubben min och pratade och var lite rund under fötterna..

men en riktigt härlig under bar dag var det...



här så blev det godis med det som mamma hade med sig och vi bara myste i soffan med boli bompa och gladiatorerna.



 

tim och simon som tittar intressant på tvn.




hampus som kollade på mig.



   

blommorna som jag fick av mamma, jätte fina och härliga.


nu är det natti natti


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards