miasolrosenmaria

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av miasolrosenmaria - 23 mars 2012 21:00

Jajaja god morgon god morgon på er alla, är pigg som en mört, måste ha fått en bra och utvilad sömn.

och vakna upp till den sköna härliga solen är ju ännu bättre och gör en verkligen på strolande hummör.


Det finns tre saker som alldrig kommer till baka; tiden, orden & möjligheterna.

det finns tre saker som kan förgöra dig; lögner, stolthet & avundsjuka.

det finns tre saker som du alldrig får förlora; tolamodet & ärligheten.

det finns tre saker som har mer värde än allt annat; familjen, kärleken & vänskapen. kram


sitter och väntar på att gubben och tim och hampus ska komma hem snart men tyvärr så fick jag ett sms från honom att han krockat med bilen och vet inte ännu om han kan köra med den hem.

så det återstår att se.


men det blir att ta bussen och jag ska försöka få i gång bilen som står här på gården för att åka och hämta dom i örsunds bro.

men den ville inte starta jag höll på att byta battrei med en annan bil som vi har också stående.

men inget av dom ville fungera, fick gå och fråga garnnar om hjälp med starten, inget ville fungerar, men grannen var så snäll och åkte och hämtade dom..


ja vilken dag detta var, men vi åkte i väg till uppsala och käkade på max hamburgare för att det skulle bli så sent ananrs, så vi tog det enklare..


men ha det så bra som det går...


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards