miasolrosenmaria

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av miasolrosenmaria - 19 mars 2012 22:00

men hhulaner va det snöra ute när man vaknar upp på morgoenen och tittar ut, och det blåser ju riktig storm ute så det är inte klokt alls.

vill inte gå ut, men gjorde gick in i duschen och fixade till mig och plockade fram kläder och det blev en tjock varm tröja på så klart, med hur det blåste ute.

och helst ville jag inte alls gå ut men var tvungen att göra det eftersom vi skulle in till Uppsala och handla som är tvunget att göra för det fattas en del här hemma, och sen kan det vara skönt att komma hemi från ett tag även om det är det här hemsla kalla vädret.

men men.

så det blev färd till staden, och ikea för lunschen och sen i väg till toys aras för att kolla bilar till bil banan som dom hade fått av mormor och håkan.

eftersom det var en bil som gick sönder så då kollade vi om det fanns bilar lös och et fanns ju det men dom var verkligen inte billiga, urs va dyrt det var.

sen till media market med min telefon som hade bara lagt av och inte gick att starta alls, så simon och jag gick omkring där och kollade läget om det fanns något spännande och intressant.

sen när telefonen var klar så blev det nästan dags att hämta barnen från skolan.

och sen i väg till maxi och handla och barnen få leka av sig en stund på lekstugan en stund.

sen macdonald som man helst inte vill, men klockan va rju för mycket så det är bättre än att komma hem och börja med maten när klockan är runt 18 tiden, nej det går inte..

sen hem och då blev det boli bompa och sen familjen annorlunda..

sen natta in och själv bara sätta sig i soffan...


kram kram


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards