miasolrosenmaria

Direktlänk till inlägg 29 november 2014

bakning av lusse bullar och pepparkakaor.

Av miasolrosenmaria - 29 november 2014 16:00

ja godmorgon då var det upp och mysa med elias som ska äta välling och sen bara gosa efteråt och så mysigt det är, sen blev det duschen för mig och klä på mig och sen se vad dagen ska hittas på i dag,jo det blir ju lussebak och pepparkaksbakning med barnen . hi hii


och när man tittar ut så är det ju frost ute som sagt.


Hahaaa det är ju så att jag skulle baka lussekatter i dag , men jag gjorde degen och allt och när jag sen skulle låta den jäsa kom jag ju på saffran, som jag helt glömt bort .
Jaja det blir vanliga bullar med russin i då .
Så kan det bli  


tog lite bilder ute när solen kom fram så glad man blir på en gång.







Ska bli hallon stänger , men hade ingen hallon så det bidde jord gubbs sylt i stället

Ska bli hallon stänger , men hade ingen hallon så det bidde jord gubbs sylt i stället


Ja vanliga bullar med russin i , men vadå något nytt måste man ju göra någon gång

Mia Maria Anderssons foto.


Mia Maria Anderssons foto.


Japp så här blev mina russin bullar så gå se hur som smakar sen , det blir intressant

Japp så här blev mina russin bullar så gå se hur som smakar sen , det blir intressant������


Bakar lussekatter och Elias äter yoghurt

Mia Maria Anderssons foto.




Första plåten lussekatter klara

Första plåten lussekatter klara


Och här bakas det pepparkakor en sån deg som aldrig tar Slut man bakar och bakar i evig het

Och här bakas det pepparkakor en sån deg som aldrig tar Slut man bakar och bakar i evig het ����


Har lite glasyr blev det också på , men svårt att lägga på det var så segt och svårt att få ur tuben , så det blev som det blev men lite färg fick på alla fall

Hasch lite glasyr blev det också på , men svårt att lägga på det var så segt och svårt att få ur tuben , så det blev som det blev men lite färg fick på alla fall ����


Då var bakningen klar för i dag , men nu blir det börja med middagen då, mycket i händerna nu
Ja just det har en tvätt maskin som ska plockas ur och sen slänga i ny


Beach Wedding Inspirations


Nu så har jag gjort i ordning badvatten och tänt ljus , så nu ska jag bara njuta


Ja då så har jag badat klart och gå så skönt det var , nickade till några gånger
Var verkligen behövligt och sen få lite massage av jakutchin  


Elias äter bulle och tittar på nalle puh

Elias äter bulle och tittar på nalle puh


Mia Maria Anderssons foto.


Ja då är det lite man saknar när man ska bada!!
Så på min önskelista blir det;
1 En skön nack kudde.
2 ansikts mask.
3 något skön och härligt badskum, badsalt.


Nej nu så blir det natta in och sova lite grann då.
Sov gott nu alla fina där ute , ni vet vilka

Nej nu så blir det natta in och sova lite grann då.Sov gott nu alla fina där ute , ni vet vilka .������






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

T

Av miasolrosenmaria - 4 november 2016 15:13

Av miasolrosenmaria - 26 september 2016 11:00

ja då var det morgon och så fick sova lite längre, var det tänkt men ändå så gock jag upp 06,45 fast jag hade kunnat sova till i alla fall 07,30. men men så jag gick in i duschen och fixade mig så jag blev klar och vaknade till ordentligt, sen så k...

Av miasolrosenmaria - 25 september 2016 13:15


god morgon och det blev ju duschen och sen slänga i tvätt, men sen var det ju så att jag skulle bara sitta och göra ingenting alls i dag. jo pyssla är vad jag ska göra och bara vara.   simon han drog i väg med bussen kl 8,53  till almunge för a...

Av miasolrosenmaria - 24 september 2016 11:00

ja då var det lördag och så duscha och sen så fixa med datorn för skrivaren funkade helt plötsligt inte alls, så försökte och försökte att få in den men det gick inte alls.   och så kollade jag hampus dator och den fanns inte där i heller så då f...

Av miasolrosenmaria - 23 september 2016 10:45

gomorgon och barnen har åkt i väg till skolan och elias och jag gick och la oss en stund på morgonen för att sova lite till, sen så gick vi upp och då blev det tv mys för elia soch själv så gick jag in i duschen och fixade mig sen blev det bara sitta...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards