miasolrosenmaria

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av miasolrosenmaria - 1 juli 2014 22:00

God morgon på er !
Ja då vakna man till grå trist väder inge kul alls, men men vad kan man väl göra åt det , ingenting som vanligt.

Men det var att gå upp och fixa lite The och smörgås och Elias fick yoghurt och han hade sitt eget sätt att äta på.

Sen ville han inte ha mer och så var det bara klä av honom och ta ner honom och han vart så lycklig då och kröp i väg .

sen blev det dusch för mig och sen sätta k gång en maskin och det blev vika all tvätt som stått ett tag och det är ju inte dåligt med den varan när man tvättar och tvättar , hittade hiii

Sen söva elas som är såå trött och han somna och la han i sin säng och då passade jag på att sitta och kolla på tv en stund och efter det så vaknade elias och då myste han i soffan en stund.

Sen var det göra lite lunch till honom och det blev lite korv och makaroner och han gick lite ketchup till också och det blev jätte spännande.


Efter det så fixade vi till i vardagsrummet för attjag skulle kunna måla och Elias inte får komma nära.

Den här skänken ska jag fixa tänkte jag.

Här har jag då grund målat en gång, men inte klar på långa vägar .

mycket mer som ska göras tänkte jag.

Sen blev det fixa middag och barnen var uteoch ggrejade , Elias var det full fart på och medan jag fixade middag så gjorde jag egen vanilj sås och fixade en äppel smulpaj och deg gick undan.

Sen duka och greja och gubben fixade disken och plockade med disk maskinen så den var klar att bara plocka in efter middagen.

sen när alla ätit och så så var Simon inne och tog med sig Elias upp med honom och skulle spela wii.

Ja Elias är med han också förstås.

Dom spelar Mario något .

Ja Elias har kul i alla fall och myser där på madrassen.

Sen var det måla en gång till innan jag skulle natta Elias och när det var dags så fixa ny blöja och pyjamas och sen välling och sätta mig i soffan med honom .

Men nu var det så att lilla pluttis i te ville sova så då fick han vara uppe då och dom andra var ute och grejade så klart och klockan tickade och var helt plötsligt 20.30 så då ringde vi hem dom och då var det fika lite och sen göra sig i ordning för natten.

Men Tim hade både ont i magen och huvudet så fick ta en tablett och sova nere hos mig då.

natti natti sov så gott.

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards