miasolrosenmaria

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av miasolrosenmaria - 10 juli 2014 21:27

Åå så skönt att vakna till denna härliga sommar värme, sååå underbart och härligt.

Jag trivs som fisken i vattnet i denna värme , tänk om den kunde vara så året om skulle vara gött.

men det var duschen och sen fixa kläder och söva Elias och han sov i sin säng och då gick jag ut i solen och fixade poolen och tömde på vatten och sen gjorde rent och fixade.

kursiv text

Och medans så satte jag mig och solade när Elias sov och gick in i mellan åt för att kolla honom och han sov så hårt , han var så trött och skönt för honom att sova på förmiddagen också.

Sola

Sen var det säga åt Simon komma ner för han var hemma i dag och Tim hade åkt till en annan kompis i dag , och när Simon kom så fick han hjälpa mig med slangen som skulle genom ett fönster och i poolen och han skulle se till att det kom vatten.

Så då är det bara att vänta nu tills poolen fylls på , och det tar sin lilla tid kan man säga .

bara vänta och vänta, hiihiiii

Ja Simon han var i soffan och kollade på tv och bara tog det lugnt i dag .
Och tänk så mycket färg han fått på 2 dagarsom han varit hos sin kompis och badat flera gånger i solen.

Ja och sen vaknade Elias och var lite trött fortfarande och bara mös i soffan med sin suttit och kollade på tv med Simon och jag gick och fixade lunch för Simon var såå hungrig och Elias fick också lunch så han kunde vara ute sen på altan.

Och han fick en tröja och sol hatt på sig först så klart.

Sen hade han ätit lite kräm och kladdat ner tröjan och då blev det utan så klart och det var ju så skönt också.

Sen satt han och bara tittade och jag satt och tog en kopp The och bara myste i skuggan ett tag .

Ja poolen är inte riktigt klar ännu så vänta ett tag till och det är inte långt kvar nu kan man ju säga som sagt,.

Sen var det middag och då pommes och korv och Elias tyckte om korv i alla fall så fick göra lite till .

Sen fixa disken och göra i ordning Elias och mig och ringa hem barn som fick hjälpa till att passa Elias när jag tog in slangen och fixa till den , sen drog dom och jag gick till butiken och skulle handla, men ganska va knäpp jag kände mig när jag kom in .

hade helt plötsligt bara glömt bort vad jag skulle handla , fanns va konstigt deg kändes så det var bara gå in och hoppas att jag skulle komma på och det gjorde jag som tur
var.

Tur att den inte är så stor att gå i genom hiiiii.

Sen hem och då kom jag på att jag glömt margarin så Simon åkte och handlade det .

hahaaa sen när jag ska ta fram ett kex så kom jag på smörgås rån till Elias och då frågade jag Simon i gen och han ville inte och orkade inte , men sen åkte han och fixade det.

sen blev det ge Elias lite glass och kolla på bolibompa.

Och sen fick han ett smörgås rån och efter det gjorde jag välling och natta in honom och bara mysa och sen öppna fönster på över våningen och då kom Tim hem och kompisen och hans mamma var med så pratade lite med henne och sen åkte dom och jag satte mig och kollade på tv och barnen är ute och spelar fotboll.

Så natti natti säger jag nu .

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards