miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 juli 2014

Av miasolrosenmaria - 8 juli 2014 21:30

Då var det morgon i gen , helt fantastiskt och sol och värme och hur många grader som helst ute. Najs

men det blev inne på förmiddagen och söva Elias som var så trött och jag myste i soffan och bara var , så skönt att vara inne en stund så man kan gå ut på eftermiddagen och bara njuta.

men först lunch och fixa till dom äldre också och ringa hem dom .

Sen när det var avklarat så gick jag ut och skulle hälsa på Camilla så jag kom ut lite , är så skönt.

Sen efter en liten stund så kom hampus och var så ledsen för Tim hade varit elak.

så han fick vara med Simon och mellvin och kolla på film sen gick vi ut och kolla på valparna, sen fick hon besök av en från kyrkan och dom pratade och så , sen badade barnen och jag satt där med Elias och titta på.

ja vi blev kvar där till 18.15 då kände jag att deg var dags att gå hemåt och fixa middag , ja fasiken vad tiden går fort när man har trevligt och kul.

Japp köttfärssås och spagetti blev det och barnen badade i poolen och hade kul under tiden.

Sen natta in Elias som var sååå trött lilla pluttisen.

Själv kolla på tv och deg blev morden i midsommar på 1 an och tjafs med Tim som bara skulle gnälla och inte kunde sova och allt vad han kom på.

Så det blev i min säng han hamnade så han somnade någon gång.

Sen blev det sova själv .

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards