miasolrosenmaria

Alla inlägg den 18 juli 2014

Av miasolrosenmaria - 18 juli 2014 21:00

Jahap då vart det morgon och hur varmt som helst , så gick upp och då fika med The
och smörgås och gubben han fixade bilen och sen så drog han i väg .

Jag gick in i duschen och fixade mig och sen klädde på mig och sen var det Elias och
betala räkningar och sen gick jag till butiken för att hämta ett paket till sabina.

Sen hem och fixa till sköt väskan och saft i flaska till Elias och yoghurt och sked och haklapp.

Sen ringa hem Simon och hampus för att dom skulle göra sig i ordning och byta kläder.

Sen var det dags att gå till bussen för vi ska till uppsala och träffa sabina och göra lite annat.

Sen kom vi fram till uppsala och där träffade vi min dotter sabina och då gick vi till macdonald för att äta lite för dom var hungriga.

Sen gick vi till stadsparken och lekte lite

Sen gick vi till svan dammen

Sen tog vi en promenad mot slottet och vi gick i värdens längsta backe upp , oj oj va jobbigt det var och varmt och torr i käften blev man , hittade hiii

Sen botaniska trädgården

Sen till dom kyrkan

Sen gick vi ner till stan och där tog vi en max hamburgare och efter det mot stationen och bara kollade sen skulle gubben komma till uppsala så då gick vi till kvarn gärdet till sabina och var där tills han kom.

Så barnen dom hade kul med sabina och hennes pojkvän.

Sen kom gubben och då var det åka gen och Elias var deg inge kul alls med bara grät och skrek och var inte alls på humör.

Och det blev inte bättre hemma med honom hade jätte jobbigt hela kvällen .

Så natti natti

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards