miasolrosenmaria

Alla inlägg den 7 juli 2014

Av miasolrosenmaria - 7 juli 2014 20:15

God morgon på er i det fina härliga vädret som vi fått och det är så varmt och gött, man ska inte klaga utan bara njuta så länge det bara går medan den är här , för sen kan det bli kallt när du inte anar.

Ja jag njuter och mår så djäkla bra när det är så här varmt och gött.

Men på förmiddagen så var jag inne och mös med Elias och sövde honom och la han i sängen sin och jag satt och bara mådde så bra i soffan och underbart.

Och kollade på datorn och spelade lite också.

Sen vaknade Elias och då mös han hos mig i soffan och bara mådde bra , sen var det göra lunch och ge honom och barnen skulle
ringas hem och äta dom också.

Sen göra i ordning Elias med blöja och kläder och packa sköt väskan för ska gå i väg en stund.

Men Camilla och dom skulle k väg och besikta sina små valpar , men melvinn ville inte följa med utan följde med Simon och mig hem och det blev full fart i poolen.

Så kul hade dom kan man verkligen säga.

Elias törstig först då

Och Simon och mellvin badar

Sen Elias som hade kul på gräset med boll och satt på min filt och bara myste

Sen blev det göra middag som blev kött och
ugn stekt kokt färsk potatis och grönsaker och sås till.

Så ringa hem hampus och Tim som var ute med kompis .

sen efter det så fixa köket och sen byta på Elias och sen gå i väg , men Camilla hade folk där så det blev till butiken och sen hem och bara ta deg lugnt .

kollade på bolibompa med Elias och sen byta och fixa honom och sen göra välling och natta in honom.

Och sen själv kolla på tv och mysa och 2 extra barn skulle sova kvar så fullt hus då.

Sen blev det själv natta in barnen och sig själv .

sov så gott nu alla där ute .

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards