miasolrosenmaria

Alla inlägg den 3 juli 2014

Av miasolrosenmaria - 3 juli 2014 13:15

Då var det morgon och fasiken va trött jag är så jag fick sova lite till och Elias var uppe med pappa och busade.

sen kom jag äntligen upp och då tog jag en dusch och sen fikade och Elias var trött så nattade in honom i h sen tog jag deg lugnt bara, det riktigt ösregnade ute så det var inget kul väder om man säger så.

barnen var ute och lekte hos kompisar Elias sov och jag kollade på tv och bara var.
Sen vaknade lill pluttis och satt och mös och sen var det lunch och barnen kom hem och åt också sen passade dom Elias medan jag målade skåpet, sen fick dom åka till kompisen i gen.

Elias och jag mös i soffan och kollade på film..

Sen sov han en stund på eftermiddagen och jag tog chansen att måla en gång till och sen dags att fixa middag.

Och barnen kom hem och åt sen var dom inne och bara tog det lugnt

och kolla på tv sen gick dom upp och kollade på film och jag satt och kollade på tv och bara mös , Elias ville inte sova så han var vaken .
sen äntligen sova.

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards