miasolrosenmaria

Alla inlägg den 5 september 2014

Av miasolrosenmaria - 5 september 2014 13:30

Det här kan man inte säga för många gånger:-)


God förmiddag , i dag har jag lagt i en maskin tvätt och sövt Elias och nu sitter jag bara och softar i soffan och kollar på vem drömmer Amy på 7 och sen blir deg hem till gården , känner att jag behöver det i dag , men ska fixa och greja efter åt .������


Mia Maria Anderssons foto.


Just det , nu är det ju skola fotografering på skolan , började redan i går och då blev Tim fotas.

I dag så är deg Simons tur att ställa sig framför denna kamera


Hampus dröjer deg ett tag till med fotograferingen.


Nu har Elias vaknat och sitter och myser i soffan och bara gosar , såå skönt .


Hahaa ja har man inte omtag så gör man egna av det man har


Man använder snören som man slår in paket med .

Man använder snören som man slår in paket med .


Sen flätar man det

Sen flätar man det


Och vola så har man 2 omtag att sätta upp gardinerna med , fanns så finurligt och funkar slit bra.

Och vola så har man 2 omtag att sätta upp gardinerna med , fanns så finurligt och funkar slit bra.��������


Elias spelar bandy med storebror Tim , såå gulligt


 

Efter middagen så bada Elias och sen så kolla på bolibompa och natta Elias och nu ringa hem Simon och hampa som varit ute och ska invänta gladiatorerna som kommer kl 20.00


Love! <3


Beautiful bouquet. <3


Nu så blir det sängen som ropar mitt namn, så sov gott nu alla vänner där ute.

Nu så blir det sängen som ropar mitt namn, så sov gott nu alla vänner där ute.

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards