miasolrosenmaria

Alla inlägg den 12 september 2014

mys

Av miasolrosenmaria - 12 september 2014 12:15

Vi har kraftens foto.



Godmorgon , ja jag vet lite sen men har ju varit upp ett tag .
Tog The och smörgås vid 8.45 och sen gick Tim och Simon till skolan och Elias fick en liten flaska välling


Sen blev det ett pass på bandet så skönt och duscha och sen plocka ur en säng och sen dusch draperiet for in i tvätt maskinen också, sen städa hela toaletten och duschen här nere och nu sitter jag med lilla elias som är så trött redan .


Nu så sover elias och jag , ja vad ska jag göra .hum
Jo jag tar det lugnt hahaa����


I dag ser det inte ut som någon höjdare till väder , ser mer ut som regn moln och så grått . Blä

I dag ser det inte ut som någon höjdare till väder , ser mer ut som regn moln och så grått . Blä



Då har Elias vaknat så nu gos och mys i soffan


Fy dan så hemskt? Stackars lilla barnet, rös och tårarna kom av att läsa detta, hur fantastiskt tänker en människa som ska föreställa vuxen och förälder till råga på allt, men gör på detta vis. Så fruktansvärt värt så det går i tid att beskriva


Polisen i Sundsvall gjorde husrannsakan hos en misstänkt inbrottstjuv. Men i stället för stöldgods hittade de ett övergivet barn. – Barnet var väldigt ledset och blöjan var full av
 
 
 
Crazy over the top ceiling! <3
 
 
 

Sitter och kollar på varning för Jönsson liga på 7 an med barnen


sen blev det natta in efter programmet så skönt att få sova efter dagen.


natti natti

 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards