miasolrosenmaria

Alla inlägg den 16 september 2014

Av miasolrosenmaria - 16 september 2014 12:15

Försöker sätta på sig skor




Ja och den här lilla katten går in i kylskåpet och hämtar själv och det är inte första gången heller


 


Vafan, klart att vi ska få sjunga Nationalsångens foto.



häftig

Ibland är två bättre än en!



så sant.

DELA!!!!!Rekommenderar att du läser denna vackra berättelse som får dig att tänka Nu har jag dött. Vad händer? Jag förstår inte, jag kände bara en skarp smärta i huvudet, yrsel, och nu är jag så förvirrad. Vad händer? Varför min fru springer och gråter….?De säger att jag dog ... men nej, jag är här, men de ser inte mig och jag kan inte krama dem. Åh jag ser, de flyttar någon i en likbil, det är jag själv, vad konstig. Jag ser min familj med stor smärta, alla gråter, men jag bara ser, jag känner ingen smärta eller sorg, det är som att vara åskådare. Dagar passerar, min familj är hemma igen utan mig, jag lämnar ett stort tomrum. Och någon har redan tagit mitt jobb, allt blir som förut, springa, ta emot samtal, göra presentationer, skicka dokument, fixa blanketter, kort sagt är som om jag har aldrig hade varit där, några av mina arbetskamrater minns mig ibland och beklagar att jag inte längre finns. Men i min familj, vakuumet kvarstår, min fru gråter, är förvirrad, vet inte hur man gör utan mig, min lilla pojke frågar: - Var är pappa? och min fru säger att i himlen, min äldsta dotter smärtsamt har förstått vad döden är, hon kan inte sluta gråta, hon vill inte gå till skolan, kan inte koncentrera sig, vill inte äta. Min hund väntar vid dörren, ingen kan flytta honom därifrån, äter, dricker vatten och återvänder till sin plats. Tiden går, min son fyller fyra år gammal och jag är inte där, han klamrar sig fast vid sin mor, han har blivit blyg och tillbakadragen, det finns ingen fadersfigur för honom, pappa finns inte längre... Min 11-åriga dotter knappt pratar längre, ibland hennes mamma hittar henne gråtande, hon har sänkt sina betyg i skolan och visar inget intresse för någonting. Min älskade fru, med all börda på hennes axlar; ansvaret för två små barn, hon måste le för att ge barnen styrka. Det har gått sju år och allt är som vanligt, tomhet hemma, sorg, på företag där jag arbetade ingen kommer ihåg mig och ingenting har förändrats ……. Vet du vad rättsläkaren sa? Jag dog av stress, i min hjärna en åder brast p.g.a blodtrycket blev för högt när de ringde från mitt arbete och berättade att av de 10 lastbilar som jag beställde kom bara 7. Och allt tog slut bara ... Nu inser jag att jag var alltid utbytbar för företaget där jag arbetade för, men för min familj var jag unik och oersättlig. SNÄLLA!!!!  ÄGNA DIG TILL DET SOM VERKLIGEN BETYDER NÅGOT FÖR DIG, ALLA VI BEHÖVER ETT ARBETE FÖR ATT TÄCKA VÅRA GRUNDLÄGGANDE BEHOV, MEN INTE FÖR ATT BLI SLAV FÖR FÖRETAGET, ÄGNA DIG ÅT DINA NÄRA OCH KÄRA ... KRAMA DINA BARN, KYSS DIN FRU, RING EN VÄN, DET ÄR DESSA MÄNNISKOR SOM KOMMER ATT BEHÖVA DIG OCH SAKNA NÄR DU INTE LÄNGRE FINNS ... och visa dem din KÄRLEK inte med pengar utan med omtanke och kärlek.

DELA!!!!!
Rekommenderar att du läser denna vackra berättelse som får dig att tänka

Nu har jag dött.

...

Vad händer? Jag förstår inte, jag kände bara en skarp smärta i huvudet, yrsel, och nu är jag så förvirrad. Vad händer? Varför min fru springer och gråter….?

De säger att jag dog ... men nej, jag är här, men de ser inte mig och jag kan inte krama dem. Åh jag ser, de flyttar någon i en likbil, det är jag själv, vad konstig.

Jag ser min familj med stor smärta, alla gråter, men jag bara ser, jag känner ingen smärta eller sorg, det är som att vara åskådare. Dagar passerar, min familj är hemma igen utan mig, jag lämnar ett stort tomrum.

Och någon har redan tagit mitt jobb, allt blir som förut, springa, ta emot samtal, göra presentationer, skicka dokument, fixa blanketter, kort sagt är som om jag har aldrig hade varit där, några av mina arbetskamrater minns mig ibland och beklagar att jag inte längre finns.

Men i min familj, vakuumet kvarstår, min fru gråter, är förvirrad, vet inte hur man gör utan mig, min lilla pojke frågar: - Var är pappa? och min fru säger att i himlen, min äldsta dotter smärtsamt har förstått vad döden är, hon kan inte sluta gråta, hon vill inte gå till skolan, kan inte koncentrera sig, vill inte äta. Min hund väntar vid dörren, ingen kan flytta honom därifrån, äter, dricker vatten och återvänder till sin plats.

Tiden går, min son fyller fyra år gammal och jag är inte där, han klamrar sig fast vid sin mor, han har blivit blyg och tillbakadragen, det finns ingen fadersfigur för honom, pappa finns inte längre...

Min 11-åriga dotter knappt pratar längre, ibland hennes mamma hittar henne gråtande, hon har sänkt sina betyg i skolan och visar inget intresse för någonting.

Min älskade fru, med all börda på hennes axlar; ansvaret för två små barn, hon måste le för att ge barnen styrka.

Det har gått sju år och allt är som vanligt, tomhet hemma, sorg, på företag där jag arbetade ingen kommer ihåg mig och ingenting har förändrats …….

Vet du vad rättsläkaren sa? Jag dog av stress, i min hjärna en åder brast p.g.a blodtrycket blev för högt när de ringde från mitt arbete och berättade att av de 10 lastbilar som jag beställde kom bara 7. Och allt tog slut bara ...

Nu inser jag att jag var alltid utbytbar för företaget där jag arbetade för, men för min familj var jag unik och oersättlig.

SNÄLLA!!!! ÄGNA DIG TILL DET SOM VERKLIGEN BETYDER NÅGOT FÖR DIG, ALLA VI BEHÖVER ETT ARBETE FÖR ATT TÄCKA VÅRA GRUNDLÄGGANDE BEHOV, MEN INTE FÖR ATT BLI SLAV FÖR FÖRETAGET, ÄGNA DIG ÅT DINA NÄRA OCH KÄRA ... KRAMA DINA BARN, KYSS DIN FRU, RING EN VÄN, DET ÄR DESSA MÄNNISKOR SOM KOMMER ATT BEHÖVA DIG OCH SAKNA NÄR DU INTE LÄNGRE FINNS ... och visa dem din KÄRLEK inte med pengar utan med omtanke och kärlek.



Ordspråk & Citat - Då & Nus foto.


Halsband ”Purple Miracle”.<3En underbar skyddsängel i antik stil med utsträckta vingar och massor av lila strass stenar.Hängande från en mörklila strass ring ( Shamballa). I mitten av en ringen ett litet hjärta.Kedjans längd är valfri upp till 80 cm.Finns i ett exemplar. Omgående leverans!Pris: 199:- inkl fraktSnart i webshopen men går att beställas via mail på facebook eller: info@anglarochkarma.com


ja på efter middag så blev det lugnt och barnen kom hem och det var läxa och sånt som skulle göra och förhöras, sen middag också som ska göras och fixa med säng och tvätt.


sen blev det mys med elias och bolibompa och nattain honom för han var ju såå trött.


sen bara soffläge och tv.

sen nattain barnen och sova för skola i morgon.


natti natti

 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards