miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 september 2014

Av miasolrosenmaria - 8 september 2014 12:30

Hahaa vad säger man , jo för mig får det vara god morgon och det blev The och smörgås sen ett pass på bandet och då körde jag 5.0 spid och gjorde av med 31 calorier, så skönt det var och sen en dusch och bädda och städa upp i vardagsrummet, och nu en kopp The . Jippi



Hahaa vad säger man , jo för mig får det vara god morgon och det blev The och smörgås sen ett pass på bandet och då körde jag 5.0 spid och gjorde av med 31 calorier, så skönt det var och sen en dusch och bädda och städa upp i vardagsrummet,  och nu en kopp The . Jippi


ja vad säger man, har har vi dragit ut varenda bok och sitter mitt högen så att säga, men han har ju kul i alla fall och mamma får plocka i gen, hahaha

Jaha har rivit ur alla böckerna.


sen blev dt lunch och byta blöja och natta in, har även storebror hampus hemma i dag, vägrade gå in i taxin av någon anöedning .

vet tyvärr inte varför han skulle bara inte gå in i den.


så kan det tyvärr bli i bland med hans diagnos, autism spektrum med lättare handikapp.


men han mår bra i alla fall och har busat med elias och plockat upp lite leksaker och spelar på sin telefon och bara myser just nu.


här så har elias vaknat och ville inte sitta och mysa och gosa i soffan som han brukar i stället så satte han sig och lekte.


Elias vaken och leker


elias fick en kaka av hampus och då har han suttit och ätit kaka på mitt gå band , såå snäll han är och kul måste han ha haftt. :) :)

Elias har ätit kaka på mitt gå band



det är förbud att sälja denna vara.

Läkemedelsverket förbjuder Depend Cosmetic AB att sälja och leverera produkten Depend GelLack för konsumentbruk. Läkemedelsverket anser att nagellacket Depend GelLack innebär en allvarlig risk för människors hälsa på grund av dess stora allergiriskDepend GelLack innehåller ohärdade akrylater som konsumenterna själva ska härda på sina naglar med hjälp av den led-lampa som följer med produkten. Förbudet togs i juli men produkten finns tydligen fortfarande till försäljning i vissa butiker.



Få 3000kr <3 att handla för! Kommentera varför just DU bör få den. Kommentaren med flest GILLA får presentkortet. Vinnare utses på tisdag 2014-09-09. DELA gärna.




Desiree Åkerblads foto.




Ja då börjar Tim sin bandy träning i dag och med nytt lag som är i funbo, han har verkligen längtat efter detta att få spela bandy .




Vi har kraftens foto.



Då gjort middag och sen ätit och Tim och gubben drog till bandy träning , hampus och Simon drog till gympan här hemma för dom hade pingis som man fick testa på, jag bada Elias och sen blev det glamor och sen ett pass på bandet och sen dusch och barnen kom hem från pingis och nu natta Elias och softa i soffan .


och nu så bir det halv 8 hos mig för tyvärr så har jag bara 4 an, 6 an, 7 an och titta på i dag, vet inte varför så någon bolibompa blev det inte alls för barnen i kväll och dom var inte så där jätte glada.


Jaha nu så blir det sova då, och det vräker ner regn utanför fönstret, mysigt .
Jaja så är det med det.
Tim hade i alla fall haft jätte bra på bandy träningen.
Men sov gott nu

Jaha nu så blir det sova då, och det vräker ner regn utanför fönstret,  mysigt .Jaja så är det med det.Tim hade i alla fall haft jätte bra på bandy träningen. Men sov gott nu


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards