miasolrosenmaria

Alla inlägg den 7 september 2014

Av miasolrosenmaria - 7 september 2014 13:45

Mår skit ont i bröst korjen känner att tårarna vill fram men kan inte . Har ingen ork eller lust med något tyvärr

känner sig trasig


drömma kan man

LOVE this Shot!! <3


Pratade med en väninna på eftermiddagen sen gjorde jag i ordning Elias och mig själv för att ta en lång promenad med barnen , sen hem och då fixa middag och hämta in tvätten, barnen kolla på tv, Tim ville ha musik i sin telefon och då fixa det , sen middag och efter det så blev det vika all tvätt och plocka undan.
Kolla på bolibompa med barnen och Elias mös hos mig.
Sen fixa för natten till Elias och ge välling och natta honom.
Och fixa barnen rum och sen tog Tim och hampus in tränings bandet och sen var det natta in dom och jag satte mig och tog en kopp The och skrev i kontakt boken sen kolla datorn och natta in mig. ��


Sov så gott nu , har slängt mig i säng och ska försöka få lite sömn om det går vill säga .
Natti Natti ������

Sov så gott nu , har slängt mig i säng och ska försöka få lite sömn om det går vill säga .Natti Natti ������


Jesper Carons foto.


Nää det går bara inte att sova , tänker för mycket och undrar vad jag gjort för fel??
För jag ska finnas , och jag ska göra det och det och det, mamma hit och dit , jag ska prata med dig och nästa lika dant, sen Mia hit och dit och måste prata, och sen kan du klippa håret börjar bli för långt, har du tvättat dom byxor eller tröja eller vet dan allt, när är maten klar jag är hungrig och nästa också , läxor ska kommas i håg och förhöra, kontaktbar skrivas , sen påminna om att ...ta fram kläder och packa väskan och göra sig i ordning och natta in, sen springa några gånger upp och ner för att någon inte är tyst.
Men var fan finns jag ingenstans , så djävla osynlig så det är helt otroligt ,bara är någon djävla fläck på vägen som man både nonchalerar och kan bete sig hur som helst mot , va fan gör det.
Jag fixar och fixar och grejar men va fan får jag för det inte ett djävla jota.
Nu kan jag inte skriva mer för tårarna bara väller fram just nu.
Så sov nu alla och dröm in i en skön sömn med Jon blund.



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards