miasolrosenmaria

Alla inlägg den 15 september 2014

Av miasolrosenmaria - 15 september 2014 11:45

Jaha då blev det ett pass på bandet i dag i gen såå skönt och sen dusch och plocka i vardagsrummet.


Och nu sitter jag i soffan och kollar på 7 an och Elias är törstig



Mia Maria Anderssons foto.



Mia Maria Anderssons foto.



ja jag vet inte om dom missat tablån på tv 4 a, för det ska vara tillbaka till adenfilt.

men det är inte det utan vad blir det för mat.

så jag vet inte vad dom gör .


Mikael Gunéruss foto.



sååå fin love this.

Amazing <3




såå bjutifull

Stunning!!! <3Buy-> http://bit.ly/1qLBGjzMore-> http://bit.ly/1qLBIrO



elias har såå kul och tycker verkligen om att jag får städa. hi hii



Mia Maria Anderssons foto.


Nääe fy vad jag mår illa och ont i magen, så känns inte alls bra.


Här river vi för att leka med bilarna


 


laik this

Pure Beauty!! <3



Ja då så har alla barn kommit hem och 2 drog i väg till gympa hallen och spela pingis, jag fixa middag som blev ugns pannka.


Tim har dragit till innebandy träning med pappa och jag har gjort deg som stått och jäst.


Har bakat ut brödet som nu står och jäser för att sen in i ugnen för gräddning

Har bakat ut brödet som nu står och jäser för att sen in i ugnen för gräddning



Sitter och myser och kollar på bolibompa

Sitter och myser och kollar på bolibompa


Myser med Elias och kollar bolibompa    




Då var dom in i ugnen nu då


Jo efter middagen så hjälpte lilla pluttis till att plocka ur diskmaskinen och det gör han varenda dag och plocka av bordet också .hiii


 


Nu natta Elias och kolla samtidigt på halv åtta hos mig .


Då är brödet gräddat och klart då , så nu svalna och sen in i kylen

Då är brödet gräddat och klart då , så nu svalna och sen in i kylen


✿.•*¨`*•. ☆ .•*¨`*•. .•*¨`*•✿Lycka är inte att ha allt.Lycka är att vara nöjd meddet man har.✿.•*¨`*•. ☆ .•*¨`*•. .•*¨`*•✿Sorg & Kärlek.. Änglar visst finns dom..


har inte gjort denna utan någon annan och den är ju så fin så vill jätte gärna ha en..

Fru Grafs Designers foto.


Mikael Gunéruss foto.



åååå vill ha vill ha.

Superfina stålringar i butik och webbshop!Under fliken REA i webbshopen finns det fortfarande några godbitar kvar. Skriv i rea i rabattkoden i kassan, så dras det ytterligare 20% på reapriset.Gäller tills fredagen den 19/9Välkomna in! ��<a href=http://webbshop.brudblomman.se" width="222" height="395" />


Mia Maria Anderssons foto.




Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards