miasolrosenmaria

Alla inlägg den 2 december 2012

Av miasolrosenmaria - 2 december 2012 16:30

Då blev det upp och börja med att plocka fram alla jul gardiner som ska upp i fönstrena i dag och alla stakar och tjärnor som ska lysa i fönstrena.

men först kolla alla gardiner och lägga upp så att det finns till alla fönstrena och sen bara sätta i gång att stryka för fullt.

och barnen dom gick ut en stund på förmiddagen och grejade och hade sig i snön och tyckte det var jätte kul.

sen började jag sätta upp i köket och fixa och greja sen blev det i vardags rummet och sovrummet och då tvättade jag fönstrena före innan gardinerna sattes upp och sen blev det att forstätta på över våningen och det var mycket att görta man tyckte det alldrig tog slut..


men här är gardinerna jag sydde i går som kom upp i hallen på över våningen..


   


snyggt tycker jag det blev och är riktigt nöjd själv över dom som jag sydde..


nej nu så är jag så less och trött, har ju hållt på hela dagen och det är inte färdigt ännu men nu så blir det soffan och mysa och barnen dom sover och jag bara är..


då har man kollat klart på beck och gjort sig i ordning för sängen och ska få lite blund i dom små blå om det går....

sov gott...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards