miasolrosenmaria

Alla inlägg den 4 december 2012

Av miasolrosenmaria - 4 december 2012 17:00

upp och fixa med barnen och dom kom i väg till skolan med gubben och jag la mig för att sova en liten stund och sen gå upp och göra mig i ordning för att sen kommer gubben och hämtar mig för ska till skolsköterskan med Tim och ta vaccinspruta kl, 14,30, så när vi hämtat upp simon och sen hämtat upp Tim och Hampus så drog vi i väg till citty gross och jag skulle handla presenter till lilla Simon som blir 7 år i dag.


 


lilla simon här då som blir 7 år..


sen tillbaks till skolan då Tim och jag gick till skolsyster och det gick jätte bra för honom, och han satt jätte fint och sa ingen ting när dom tog sprutan var så tyst och allt.


sen så åkte vi vidare till ica maxi stenhagen och handlade inne på rusta, öb och sen på ica, för att sen åka hem och det var värdens snö storm ute.


   


riktigt oväder har det bara kommit bara så där inge kul alls, men är på väg till örsunds bro och där invänta på sabina och pojkvännen david som kommer med buss och ska med hem..


när vi kom hem så fick sabina slå in presenterna medans jag lagade maten så att det gick lite fortare för klockan den tickade som vanligt och stannar inte upp direkt..


efter det så blev det fira lill plutten ..


 


glad liten kille som vi sjungit för..


Sen var det dags att natta in men först så ska Tim och Simon läsa sin läsläxa och Tim läste för David och Simon läste för Sabina och det gick jätte bra sen göra sig i ordning och natta in dom men det var väldigt svårt när storasyster var här, så det tog längre tid än vad det ska..

brukar alltid ligga 19,15 annars och då är jag nere sen redan 19,30 och bara sitter i soffan, men i dag låg dom inte förrän 19,45 och det var väldigt sent tyckte jag då.

sen sitter jag och bara myser i soffan själv och Sabina och David duschar och sen kommer dom och kollar på tv med mig och det är haous på 4 an, sen blir det goust wesperi på 7an och då går dom och lägger sig..


 

den här fina dressen har dottern sabina köpt till bebisen som hon vill ska ha på sig när vi åker hem från bb..

gulligt tycker jag..


ringde och kollade med gubben och han sa att det snöade som bara den nu när han var på väg till Uppsala och det kommer antagligen fortsätta hela natten..


nu sova då... kramizzzz



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards