miasolrosenmaria

Alla inlägg den 6 december 2012

Av miasolrosenmaria - 6 december 2012 21:45

Ja då var barnen uppe och mös i soffan och kolla på tvn, var hemma i dag för svårt att ta sig fram på vägen, så det var lika bra det.

men va skönt att titta ut och se att det var vind stilla och lugnt, men inte plogat då, men men det får väl ta den tid det tar.

fast man kan ju tycka att dom ska vara ute natte tid då det är snöstorm och har gått ut med varningar såå tidigt.

så barnen dom gick ut tidigt och är fortfarande ute i snön och har hur kul som helst och det är så skönt för dom att kunna vara ute nu när den äntligen kommit..

nu börjar det snöa men som tur är så slipper man blåsten och det är ju det bästa i alla fall.

barnen kom in och åt lite lunch och sen var inne en liten stund och lekte och hade sig och simon plockade fram sin playdo deg och började hålla på med den med syskonen och hade jätte kul.

 

 

Simon och Tim grejar med ett träd som ska ha äpplen på. 


 

Hampus håller på och gör rent en grej som man har till degen...

 


sen gick dom ut i gen och var ute hela eftermiddagen, och middag blev kyckling klubba och ris som dom tycker är jätte gott, och sen blev det duschning av dom 3 busfröna.

och sen mys i soffan med boli bompa och bara ha det skönt.

då natta in dom små efter bolibompa och läsa lite ur en bok och sen sätta på skiva med saga som dom lyssnar på innan dom sommnar helt, själv gick jag ner och slängde mig i soffan och bara var och kollade runt på dum burken om det var något.

Är skit trött men måste bara kolla på bjuti end the bist på 7 an, kan bara inte låta bli det, men bara för att man är så trött så går klockan skit skit sakta ju.

nu äntligen så har jag krypit ner under täcket och huvudet vilar på kudden.

 

 

så nu ska jag sova natti natti...  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards