miasolrosenmaria

Alla inlägg den 3 december 2012

Av miasolrosenmaria - 3 december 2012 16:45

Ja upp med barnen och sen dom i väg och jag la mig en stund för att gubben kommer sen och hämtar mig för jag ska inte vara hos mödra förrän kl, 14,30 och det är ju ett tag dit.

så jag låg en bra stund och sov lite och sen gick in i dusch och klädde på mig och fixade till mig och satte mig här vid datorn en stund och grejade och kollade med gubben om han var på väg och det var han så det var bara att vänta på att han sk akomma då.


ja tänk att för bara några dagar sen så var det + 8 ute och nu så har vi -17 bara så där det slog om med riv fart här och nu på dagen har vi -8 just nu då..


men solen den lyser i alla fall i dag med och det är ju härligt i alla fall, men inte när man ville ha den då var den så från varande den kunde..


 


mitt jag då..


jaha då har man en förbannat massa tvätt som man ska tvätta nu då, skulle vara så skönt att det bara var att tvätta en gång och sätta upp samma i gen bara att dom har ändrat sig till jul gardiner.

ja en väldigt kul tanke faktiskt..


då har man vart på mödra och barnen var också med och fick se hur det går till när dom lyssnar på bebisen.

och det var ju spännande tyckte dom och kul för dom att få veta hur det går till nu också..


så var vet handling och sen hem och middag, bolibompa och adventskalender som går nu och som dom tycker det är bra.

sen blir det att natta in dom små liven och få lite kväller för mig själv..


ska väl tända i kaminen då så man får lite värme då och höra det härliga sprakande och knastrande från elden, så mysigt att bara lyssna på..


nej natti natti natti på er...



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards