miasolrosenmaria

Alla inlägg den 7 december 2012

Av miasolrosenmaria - 7 december 2012 22:45

Morn morn upp och se till att barnen kommer upp och sen klä på sig och fruksost och sen i väg till skolan med alla 3, men lilla jag gick och la mig i gen för att få sova lite till medans jag kan.

sen vaknade och upp och bara strosa runt lite och sätta mig vid datorn och kolla lite och sen fixa the och smörgås, och sätta mig och kolla på hem till gården och bara mysa där i soffan för mig själv.

sen fixa disken och sätta i gång en maskin tvätt.

och satt och kollade på en film som gick på 4 an och gjorde inte alls så mycket kände inte för det och orkade inte, bara ta det lugnt.

sen kom dom hem och då fick gubben brottom att fika och göra sig i ordning för att åka till jobbet och först så var det fixa skor till simon, för hans hade gott sönder regält i hälen var helt sönder så det gick inte att gå med den.

barnen dom lekte med simons playdo.


   


sen blev det middag och göra sig i ordning och bolibompa, och efter det så satte vi oss alla och mös i soffan tillsammans och kollade på fim och hade chips och popcorn till och hade det riktigt skönt.

sen var det natta in dom små trollen efter det..

sen blev det bädda nytt i sängen och sen hänga tvätt innan jag själv kommer i säng.

men nu så blir det den och ska försöka sova lite då..


natti natti sov gott alla där ute.../ mia

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards