miasolrosenmaria

Alla inlägg den 10 december 2012

Av miasolrosenmaria - 10 december 2012 11:30

Ja då var det morgon och Tim och Hampus ska göra sig i ordning för att åka till skolan, men simon blir hemma för han har inte sovit mycket bara vaknat och skrikit på mig och haft ont i en fot och allt och sen har inga skor heller att ha på sig..

men han satt och kollade på bolibompa och jag försökte sova för jag kunde inte sova något i natt innan simon började , så jag behövde få lite sömn i alla fall och det blev inte så mycket, sen gick jag upp och klädde på mig och tog lite dricka och clementin och sen så fixade jag med färgen och gick upp och skulle måla, men kom på att först slipa apcklet och sen började jag måla och det tog sin tid, började kl, 10 och fortsatte hela dagen men tog några pauser och drack och sen fixa lunch till Simon och då tog jag lite fil.

sen fortsatte jag måla, och såg den härliga solen vara framme.


 


sen kom dom hem och jag målade då andra gången för det hade inte täckt första gången var så flammigt tyckte jag och det var inte snyggt.

så jag blev klar vid 16 tiden och då var det middag som skulle göras och det bev köttfärs sås och spagetti och sen så tog jag en dusch och det var så skönt att bara stå där med varm vatten och härligt, kunde stå där hela kvällen men det gick ju inte så saknar badkar att bara kunnat lägga mig i , men nu har vi inte det...

sen blev det Simon och Hampus kollade på film där uppe ocj jag och Tim kollade på en film här nere och mös, så skönt men det kändes i kroppen efteråt kan jag lova...

nattat barnen och själv så kollar jag på halv 8 hos mig och sen var det inte mycket på tv, så då satt jag här vid datorn och grejade.


och sen blev det natti för mig..

sov gott nu..

 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards