miasolrosenmaria

Alla inlägg den 9 december 2012

Av miasolrosenmaria - 9 december 2012 11:15

barnen dom vaknade kl, 8,00 fast dom kom i säng så sent, men det blev att kolla på bolibompa och mysa i soffan och sen frukost och jag låg kvar i sängen och drog mig, sen skulle Tim ha en kompis här och hans föräldrar och jag kände inte alls för det och lkände bara vart ska jag själv ta vägen då i mitt hus.

och dom skulle komma runt 13,00 tiden så jag satt här vid datorn en stund och sen så var kl 12 och då fixade jag lunch och barnen dom var ute, så jag fixade med allt och ropade in dom och sen ser jag en bil komma och parkera på gården och då var det rusa in och väcka gubben och jag snabt in på toa och sen lägga mig och där låg jag resten av dagen.

ville inte vara uppe och visa mig, och mådde så där för jag var för trött och jag behövde sova lite så det blev läsa en liten bok och sen var ögonen såå trötta så jag la mig och sov en stund då.

men svårt med en hund som bara ligger och piper så man blir tokig av...

     


i dag var det dimma ute också men med lite sol också på det så vackert.


ja sen åkte dom runt 16,tiden och då klädde jag på mig för att vi måste åka och handla, och byta skor till simon för han köpte för liten storlek.

men när man kommer dit så är det stängt så var det med det, men det blev en färg hink och sen lite mat.

hem och fixa middagen och sen så natta in dom små liven för kl, var så mycket, sen satt jag och mös i soffan och kollade på tv, solsidan och sen blev det beck och även satt här vid datorn och grejade lite.

nu så blir det sängen och försöka med lite sömn..


natti natti....


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards