miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 december 2012

Av miasolrosenmaria - 8 december 2012 22:45

barnen vaknade på morgon och sitter och myser i soffan med bolibompa och har det skönt och jag ligger och slummrar i sängen, sen äter dom frukost och kollar på kalendern och sen öppnar en lucka.

sen går jag upp och då blir det en maskin som jag la in och satte på, sen upp och spackla väggar i rummet som jag ska måla om och även tejpade runt alla lister och allt.


 


  


sol och lite lätt snö fall och barnen ut och leker och har sig, full fart är det i alla fall.


 


 


 


 


sitter och kollar på så mycket bättre och barnen dom leker och även kollar läget på tvn, och sen när det är slut så blir det mys med filmen modig och godis och bara myser tillsammans.

sen när det var slut så var det dags att sova, men problem med Tim som vägrade ta sin medicin och bara satt i köket och lyssnade inte alls på mig och jag var själv trött och dom andra ville gå och lägga sig, så jag ringde gubben och var jätte ledssen för att tim inte lyssnade på mig.

så jag gick och gjorde i ordning sängarna och gubben pratade med Tim i telefon.

sen gjorde i alla fall inte Tim som jag sa så jag ringde gubben och han fick prata med Tim i gen och då gick jag upp och nattade dom andra 2 så dom åtminstonne fick komma i säng, sen gick jag ner och Tim sa att pappa ville prata med mig så jag fick ringa upp i gen och då hade dom bestämt att Tim skulle ligga nere hos mig och då fick han göra det så det blev lugnt.

så han gjorde sig i ordning men var tvungen att sitta och vänta tills Hampus somnat för att hämta hans kudde och filt, och han tog sin medicin också, så vi kom i säng 01,30 typ och jag var såå trött.

men sov dåligt ändå..

men natti natti sov gott så gott det går...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards