miasolrosenmaria

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av miasolrosenmaria - 1 februari 2013 17:15

Då var det upp för att fixa med barnen, men då visade det sig att Tim och Hmapus hade inget att ta på sig för att kunna vara ute, båda paren skor var dyblöta och vantar och allt, så dom fick lov att vara hemma då, medan Simon hade i alla fall ett par skor torra och även allt annat som han kunde ha.

så då åkte gubben i väg med Simon och sen skulle han in till Uppsla till jobbet för att prata, själv så gick jag och la mig och då satt Tim och Hampus och kollade på tv och passade casper och tog ut honom om det behövdes.

sen när jag vaknade så gci dom upp och lekte på rummet, och själv så letade jag gardiner till mitt rum som jag sen hittade för att byta, så det blev av för en gång skull.

hahahaa så nu har jag äntligen bytt ut julgardinerna som tagit sådan tid att göra, men nu blev det äntligen gjort och det var riktigt skönt också, en bra början i alla fall.

sen kom gubben hem och då var det lunsch till barnen och Simon var kvar i skolan ett tag till.

sen blev det hämta honom och i väg för att handla lite då till kvällen.

hem och fixa middag och sen hänga tvätt och barnen dom satte sig och spela lite tv- spel och själv så skulle jag då sätta mig vid datorn och greja lite men va händer jo, jag har bara glömt bort pin koden till nätet så jag kommmer inte in och det var ju bara glömma detta då, så jag ringde telia men dom skickar ju bara koden, man får ju inte den på telefonen precis så¨det var ju bara att vänta där då, men som tur var så kan jag även hämta den på en telia butik i uppsala, i morgon så jag slapp vänta till nästa vecka...

fan så lack jag blir på mig själv.

sen blev det gladiatorerna som gällde för oss och bara mys i soffan med barnen då och äta lite gott, ja barnen i alla fall så klart själv var jag inte alls sugen på något.


sen blev det natta in dom 3 bus fröna och själv satte jag mig och kolla om det fanns något att se men det var inte mycket så det blev sängen för mig sjä'lv också..


natti nattii


  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards