miasolrosenmaria

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av miasolrosenmaria - 9 februari 2013 14:30

ja då var det upp och börja säta sig och sy och fortsätta nåla spetsen som jag ska ha på, och det är ju inte så lätt men det går och det ska det göra också, men sen när jag sytt på den och ska sy i hop kudd fodralet så blev det bara fel och fel spelade ingen roll vad jag gjorde och kollade hur det skulle vara, det gick väl mins 4 gånger och den 5 te så fick jag äntligen till det och sen var det påslakanet och det gick jätte bra och jag blev hel nöjd över det jag fixat själv.


men det tog hela dagen nästan men det är ju så när man ska göra speciellt.


 

japp så blev detta och nu så är den färdig bäddad och klar och härligt inbjudande att lägga ner lillen där i sen..


ja sen tvätta blev det med barn kläder som jag hittade i en kista som jag hade glömt bort helt, men det var ju skönt att dom kom fram.

även om jag har väääldigt mycket barn kläder som sagt så var det bra att det kom fram et också eftersom det är lite varma over råler som han lillen kan ha..


sen blir tv som gäller...


kramizzzz

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards