miasolrosenmaria

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av miasolrosenmaria - 12 februari 2013 15:00

ja inte sovit mycket alls och tråkigt har man eftersom det inte finns någon tv på rummet så, men sammtidigt så är jag inte ett dugg intresserad av det heller för jag är ju så trött.


 

lite vaken i dag då   


sabina var hemma i dag från skolan så hon kom upp till mig och var med Elias så jag kunde få gå in i duschen och sen gå och fixa lite frukost som jag inte heller hade ätit något.


 

här håller Sabina sin lille bror Elias och är så glad och stolt.  


 

här myser man i storasysters fmn och sover så gott..  




sen så var det läkar besök för Elias och allt var jätte bra med honom och han var inte alls glad så förbannad så, men det gick bra förutom att läkaren inte fick se ögonen då. hi hiiii


sen kom gubben med barnen och även sebbe var med och det var så kul att få träffa honom innan han skulle hem till sitt..


 

ja här sitter man på natten och är vaken och bara myser med lilleman...



 


här är en stolt storebror som håller sin lillebror...  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards