miasolrosenmaria

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av miasolrosenmaria - 5 februari 2013 15:30

Oj då var det åka in i gen och då är kl 02 på natten då gubben får komma hem från jobbet, sammandragningarna är täta och jobbiga.

när vi kommer in ska dom ta remsan på mig och det går inge vidare alls, så jag fick komma in på ett rum och då satte dom på remmarna i gen för att få hjärtljuden på bebisen och sen sammandragningar och där funkade det hur bra som helst, sen efter en halvtimme så kom dom in och då fick jag stanna för läkarn hade sett att värkar var var 10 minut och jag var öppen 3 cm.

men skulle då vara uppe och gå så kanske få i gång mer.

och gubben hade åkt och hämtat upp sabina för att köra hem henne och barnen så dom inte var här, bättre för dom att vara hemma i stället.

sen kom gubben tillbaka och det tog sin tid förstårs.

sen kom dom och pratade med mig om sova för det hade jag ju inte gjort sen i går morse och dom ville gärna att jag gjorde det, och skulle då få en tablett för det så att jag fick krafterna till baka om det skulle bli något så jag orkade.

så jag kom upp till en avdelning och fick sova en stund och sen så när jag vaknade så viste jag inte vart jag skule så det var ju bara ringa på kl och så kom det in någon och då fick jag lite mat och sen var det kurvan i gen som dom ville ha, men det blev att stanna kvar över natten och se vad som händer.

gubben fick åka i gen och då hämta sebastian i knivsta för att sen köra hem honom för sabina ville inte vara sjäv där ute, så då fick jag vara själv.

sen kom han då var det lugnt.

ja en konstig dag var det i alla fall.

men kollade på farmen och sen haos och sen blev det sova för jag var trött också..


sov gott....

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards