miasolrosenmaria

Alla inlägg den 14 februari 2013

BB

Av miasolrosenmaria - 14 februari 2013 18:15

Ja fortfarande kvar på bb och bara är och det är inte mycket att göra här inte kan jag säga, ligger i sängen och bara tar det lugnt och ger elias mat och försöker sova lite i mellan åt för den vaan blir det inte mycke av, och sen har jag bestämt mig för att åka hem på fredag , för börjar ledsna lite på att vara här nu eftersom det ine finns mycket att göra och ingen tv på rummet för jag vill int sitta i sällskps rummet.


 


här har vi en glad och pigg liten kille som sovit gott på morgon, men inte på natten för då tycker han att man ska vara vaken då.. hi hii



dom kom och kollade hans värden p gulsot och sen var det hörselkontroll, och blodprov skulle göas också och allt detta gick jäte bra faktiskt, när dom tar blodprover nu så får dom lite sockerlösning i munnen som ska göra det lättare att ta blodprovet och det gick ju jätte bra också..  

det funkar inte eftersom Elias bara snuttar på mig hla tiden nästan och sen är jag för trött också då är det skönare att vara på rummet och vara själv.

sitter med teleofen och kollar fb och annat så det är ju tur man har den, sen på eftermiddagen så kom gubben och barnen och hälsade på så det var ju könt sen åkte dom hem.


 

så här ser det ut utan för mitt fönster..

nu får ni ha det så bra...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards