miasolrosenmaria

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av miasolrosenmaria - 26 februari 2013 22:00

Ja då är det möte i dag i skolan ang, Hampus och Tim.

och det var så i sista minuten som vi fick veta det, men det var ju bara att göra sig i ordning med dusch och fixa till mig för gubben ska komma och hämta mig till det.

Och Simon han får vara med sina bröder på fritids där medans vi är på mötet så det känns ju skönt att dom går med på det fast han inte går där alls, men ändå tar dom honom.

ja så skulle inte den skolan han går på göra det är en sak som är säkert..

men gu va det var skönt med mötet och allt stämde som sades och dom kom fram med utedning, jag hade rätt i allt så dom har kunnat lyssna på mig men som sagt väldigt skönt att få på papper i och för sig, så nu har man det där också.

så jag är så djävla glad och nöjd med allt som gäller barnen och att jag har rätt..


sen var det hemgång som gällde .


lite bilder som jag tog på vägen hem så vackert på himmlen..

   


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards