miasolrosenmaria

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av miasolrosenmaria - 15 februari 2013 18:30

Ja då kom sabina upp och var med Elias medans jag duschade för att kunna göra mig i ordning för att åka hem, och sen försöka få på mig mina egna kläder som jag längtat efter.

men nej fan det gidk inte, kunde inte ha något av byxorna som jag hade med mig så det var att sätta på sig mamma byxor för att ha något på mig, så det blir att köpa lite kläder då..hummm

sen så blev det läkarbesök för Elias innan hemgång och allt var jätte bra den här gången med och kollade ögonen också, och var så arg och förbannad så det var inte sant.

sen dusch och vänta på gubben som skulle komma och barnn, och när han kom så fixade han maten till mig så jag fick äta lite, men det var ju absolut inget gott.


 

hampus håller i lillebror på bb.


 

Tim håller i sin lille bror.



läkare kom och pratade med mig och allt.

sen var det bara att åka och det var såå skönt och jag ville åka till min mamma först innan vi åkte hem, för jag ville träffa henne eftersom det var så länge sen..  

det var så kul att vara där barnen kollade på tv och vi stt och umgicks och hon höll i Elias och sen blev det åka hem och handla på vägen.


 

simon höll i lillebror när vi var hemma hos min mamma...



gu va skönt det var att komma hem och då blev det mys i soffan även om jag satt md Elias och jag var ganbska trött kan jag lova.


vart hemma ett tag och Elias sover i sin fina säng så fint..


 

      



ja ha det så gött...


 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards