miasolrosenmaria

Direktlänk till inlägg 23 juli 2014

sol och bad

Av miasolrosenmaria - 23 juli 2014 14:45

Japp då var det morgon i gen då och verkligen trevligt att få vakna upp till den härliga underbara solen och verkligen få vakna . Hahaa

ja och det blir en snabb dusch och på med bikinin och sen en The och smörgås inte mycket men lite i alla fall i lilla magen.

sen natten lill pyret och lägga han i sängen och sen ut och lägga mig i den sköna goa solen och bara njuta medan man kan och den stunden varar inte så länge , men men jag nöjer mig med det lilla jag får.

och simon följde med pappa till jobbet på stranden och hampus leker med en kompis, ha Tim han är hemma och bara chillar.

Sen blev det mysa med Elias en stund i soffan och efter fixa lunch och allt och sen göra sig i ordning och gå till butiken och handla lite då , men vadå orka jo man orkar allt . Hit

barnen fick glass då så klart.

Elias fick en klubba i stället

Ja och själv blev det en dricka som jag delade med älsklingen då , fast bara på med texten . Hahaa. Det var ju jag som tog allt innehåll. ???

Hemma och ute på baksidan nu då

Och Tim slappar i poolen och bara har det gött

Och Elias har kul efter kanten och grejar och kollar på Tim som helst inte vill vara med på bild , men vi har ju kul som sagt.

Ja och jag fixade och grejade inne och sprang i mellan ute och inne för att ha koll på Elias och sen fixa middag och sånt och sen blev det ringa efter hampus och sätta oss att äta och efter det fixa disken och köket och sen badvatten till Elias och han fick bada lite och efter det lite glass i soffan till bolibompa och mysa sen fixa välling och natta in honom och han somnade ju så gött och lägga honom i sängen och jag bara myser i soffan för mig själv en stund då.

och det blev grill mästaren på tv och sen kolla datorn och fixa hem barnen och ja det blev kväller .

så natt natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

T

Av miasolrosenmaria - 4 november 2016 15:13

Av miasolrosenmaria - 26 september 2016 11:00

ja då var det morgon och så fick sova lite längre, var det tänkt men ändå så gock jag upp 06,45 fast jag hade kunnat sova till i alla fall 07,30. men men så jag gick in i duschen och fixade mig så jag blev klar och vaknade till ordentligt, sen så k...

Av miasolrosenmaria - 25 september 2016 13:15


god morgon och det blev ju duschen och sen slänga i tvätt, men sen var det ju så att jag skulle bara sitta och göra ingenting alls i dag. jo pyssla är vad jag ska göra och bara vara.   simon han drog i väg med bussen kl 8,53  till almunge för a...

Av miasolrosenmaria - 24 september 2016 11:00

ja då var det lördag och så duscha och sen så fixa med datorn för skrivaren funkade helt plötsligt inte alls, så försökte och försökte att få in den men det gick inte alls.   och så kollade jag hampus dator och den fanns inte där i heller så då f...

Av miasolrosenmaria - 23 september 2016 10:45

gomorgon och barnen har åkt i väg till skolan och elias och jag gick och la oss en stund på morgonen för att sova lite till, sen så gick vi upp och då blev det tv mys för elia soch själv så gick jag in i duschen och fixade mig sen blev det bara sitta...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards