miasolrosenmaria

Alla inlägg den 2 april 2015

Av miasolrosenmaria - 2 april 2015 21:00

så väldigt sant.


Mia Maria Anderssons foto.


ja då så är det kärtorsdag och väldigt kyligt och barnen dom är ute på morgonen och leker och grejar, sen kom dom in och satte sig och spelade en liten stund.


och det blev lunch och sen kom tim och frågade om dom fick gå med en kompis som påsk kärring men ville inte klä ut sig, men hampus han satt hemma och jag gjorde i ordning mig och elias och ringde tim för att säga att jag måste till uppsala och fixa lite saker, men han ville vara hemma så alla barnen var hemma och jag åkte med bussen.



elias i vagen på bussen.



jag jag






och det blev en ika mat för elias, korv och sen en glass som han blir så lycklig av och åt för fullt.


härligt och sen så åkte vi hemmåt och då blev klockan 20,00 så bara fixa middag till barnen och sen fixa elias och natta in honom.


och sen blev det kolla på badhotellet och sen sova så natti natti.


 


kram / mia   


och var snäll mot varanndra och kramas



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards