miasolrosenmaria

Alla inlägg den 13 april 2015

Av miasolrosenmaria - 13 april 2015 20:00

ja då var det en dag och morgon och har fått i väg brnen till skolan och så själv in i duschen och fixat till mig själv och sen blev det slänga i en maskin tvätt så klart .


och elias han leker så klart för sig själv och det är så kul att se.



 




sen blev det natta in elias och bara sitta och mysa.




Ja i dag hade jag ju tänkt gå ut men tyvärr så blir det inte så, för gudars vad jag fryser och det spelar ingen roll att jag sitter med en kofta på mig heller så det blir att vara inne i dag och sen har jag egentligen inte tid att gå ut heller .
Har för mycket som ska göras ändå, just nu så kopplar jag av vid tvn medans elias sover men sen så är det tvätt som ska hängas och sen måste jag baka bröd och fica middag och efter det så diska för hand och det tar ju sin lilla tid. Och jag vill inte ha disk stående till dagen efter och se den på morgonen. Nej nej inte här inte. Hahahaa

såg att det började mörkna på himlen så jag gick upp på övervåningen för att se och gud så mörkt det var där borta.



och elias håller på som vanligt och grejar och det efter att ha ätit och så och är så pigg efter det.



sen full eftermiddg.


kram kram till er och ta hand om varandra nu.


mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards