miasolrosenmaria

Alla inlägg den 14 april 2015

Av miasolrosenmaria - 14 april 2015 19:45

lite fina ord som jag tycker stämmer så bra.


Mina tankar, dikter och ordspråks foto.


Mina tankar, dikter och ordspråks foto.


Mina tankar, dikter och ordspråks foto.


denna älskar jag så mycket.


Gilla sidan eller sk*t  i dets foto.


ja då var det så att hela morgonen  full fart och duschat och fixat mig och sen elias som ska kläs på och allt.


och så var det i väg för att gå på utvecklings samtal med tim och hans fröken , så då blir det promera till skolan i det härliga vädret.





vi hittade några fina blåsippor i skogsdungen vid skolan.



och här står han vid ett träd.





ja här är vi i skolan och i en källare där dom har ett rum som dom använder till utvecklings samtal och här står vi och väntar på att få komma in, och tim satte sig på trappan och elias han gör precis som han..




sen så blev det hem och då fixa lite luch till elias och sen så natta in honom och så satt jag själv i soffan och myste så härligt skönt.





håret satte jag upp.



sen så blev det fixa degen till bröd när han vaknat och full fart på honom också kan man ju säga, här håller han på med en kortlek som han har i kådan med stekpannorna i.




ja sen så middag och allt och tvätt som ska fixs och barnen ute och grejar så klart.


ja ha en riktigt bra och härlig dag, och ta väl hand om varandra.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards