miasolrosenmaria

Alla inlägg den 26 april 2015

Av miasolrosenmaria - 26 april 2015 23:30

ja då var det söndag och en sån där dag som man bara vill ska försvinna för man är ju såå trött och slut av någon anledning, men i dag så var det bara ta det lugnt, och jag satt och spela lite wii med tim och hade hur roligt som helst.


medans gubben var ute och fixade syklarna till barnen och bytte slangar och elias var med där och meckade han också, så kom hyresvärden och det fick gubben ta hand om för det handlade om att visa lite skavanker som behövs fixas på husets utsida och jag kan ändå inte prata med henne eftesom hon pratar syska och lite engelska.


men jag är ju såå dålig på egnelska så det är inte sant, så jag pratar inte alls då i stället.


men hon hade väldigt brottom hem för hade besök men det hade gått väldigt bra i alla fall och hon skulle fixa så vi fick hjälp med vissa saker och träd skulle fällsa och allt annat.


sen så satte jag mig vid datorn och hjälpte tim att fixa att födelsedags kort dör han skulle på kalas i dag och det är bättre att ge en slant som dom kan handla för själva i stället för att handla present som man inte vet vad dom tycker om.


så han valde bild och allt på kortet och blev hel nöjd.


sen så blev det fara i väg för honom och simon och hampus var hemma och dom satte sig och spelade en liten stund på x box med en kompis.


sen så fick dom vara inne och städa sina rum som dom inte gjort på morgonen och sen åkte elias med och hämta tim och jag fixa middagen och sen så blev det inne som gälde och kolla på tv och elias skulle bada och tvätta sig, för han var ju så smart och satte sin tallrik på huvudet som han had ekräm i, ja allt kan man ju göra. hahahaa


sen så blev det plocka fram kläder och allt som tillhör skola i morgon och sen sova och jag satt och kollade på badhotellet och sen blev det falk som jag ville kolla på och den var jätte bra .


och så kom elia supp bara så där vid 22,30 och trodde det var dag så jag fick lägga honom i gen , men kom upp i gen så då fick jag sitta med honom och sen lägga honom i min säng i stället och då somnade han så gott och jag fixade till mig själv och allt och slängde mig i säng.


natti natti gott folk och sov så gott och ta väl hand om varandra nu.


många varma kramar / mia puss   


 


 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards