miasolrosenmaria

Alla inlägg den 12 april 2015

Av miasolrosenmaria - 12 april 2015 20:30

så sant som de står


Framstegs foto.


Mia Maria Anderssons foto.


ja sen efter frukosten så blev det fixa till köket och sen så plocka fram klippmaskinen och sax och sen säta i gång att klippa för fullt då, började med tim och det gick bra.


sen simon och efter det så blev det hampus och sen så när dom klippt sig så blev det duschen efteråt och då blev det klippa gubben också så då blev alla färdiga.


elias satt i trappan och höll på med en buss som han hittat i simons rum.




sen blev det för barnen att städa av på över våningen och sen så gick dom ut en stnd och så blev det natta in elias och kolla på filmen dyrti dancing och bara softa så klart.


sen kom barnen in och då satt dom på sina rum med en kompis och väntade på att jag skulle kolla klart på filmen någon gång för att dom ville ju sätta sig och spela en stund.


och då fick dom göra det när jag var klar och då satte jag i gång med att fixa med tvätt som jag hade i maskinen, och sen blev det sitta och dricka en kopp te och elias hade ju hittat en snodd som jag brukar ha i håret och jag gjiorde en tofs på honom och han var så glad.



här försöker han ta bort snodden.




ja här så börjar han hålla på med skor och så har han satt på sig kompisens sko och har kul så klart.



sen efter middagen så gjorde jag i ordning badvatten till mig själv som jag skulle lägga mig i och bara få vara och slappa och få lite maage från jakutsin.



så härligt att se den fina bommuls himlen från badkaret .



ja sen blev det tv och å här fina blev alla efter klippningen om jag gjorde på förmiddagen.



ja gubben han försöker gömma sig.





sen dags att natta in barnen och så blev det tv för mig och gubbn och det blev falk på 4 an så klart och efter den är slut så blev det sova, så natti natti.


och ta väl hand om varandra,   


 


kramar till er / mia   




Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards