miasolrosenmaria

Alla inlägg den 12 juni 2015

Av miasolrosenmaria - 12 juni 2015 20:00

ja då var det fredag och ny morgon och sovmorgon har man och barnen dom sover länge om mornarna så skönt kan jag säga , och även elias sover länge så det är ju bara att sova tills han vaknar, jätte skönt.


och när man vaknat och alla kommit upp så är det frukost och sen så sommarlov på tv och så ska ju simon bada så klart .




Elias försökte gömma sig bakom vinbärsbuskar busken



Ja nu så har vi varit ute en stund och solen sen står högt på himlen , så nu gick elias och jag in för blir jobbigt för honom som springer i solen hela tiden så måste gå in och vila från den nu


simon badar i gen som vanligt, han kan ju ligga där hela dagarna om det gick.



 


Ja hängt tvätt och tvättat och hängt mer tvätt och slängt i en ny, sen klippte gräset och damsugit och hängt tvätt .
Och nu börja fixa med middagen .


på förmiddagen så hängde jag upp dessa tyger på alatan så man får lite spejs och kan sitta i fred när man ska äta eller så.



Har diskat , bäddat elias säng och gjort deg på jäsning till bröd och nu natta in elias och inväntar gladiatorerna


efter gladiatorerna så blev det sängen och natta in barn och mig själv så skönt är ju såå trött.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards