miasolrosenmaria

Alla inlägg den 21 juni 2015

Av miasolrosenmaria - 21 juni 2015 20:15

då var det söndag och jag mår skit och känner mig så nedstämd och vet inte vad jag har mig själv, svårt att förklara det bara blir så och känslan går inte att förkalra.


man känner sig så tom och vet inte vad man ska göra och man känner inte för något men ändå vill man så mycket och har ideer men ingen ork eller lust.


men det blev i alla fall dusch och sen så tvätta och så blev det byta sängkläder i min säng och fixa och greja, sen satte jag mig i soffan och så kollad ejag vad det var på tv, men det var ju ingenting alls att se på .


då gick jag ut på baksidan och tog bort ena lakanet som jag hade satt upp och sen började jag fixa med poolen och rensa i den och greja och sen vart det lunch som skulle göras och så var elias ute han också.


och han satt och åt en majskolv som han tycker är jätte gott.






sen så tog jag och tvätta av utemöblerna och sopa alltanen och sen fixa och med det, och hampus han kom och frågade om han kunde gå till lekparken med elias och så gick dom i väg och elias han vart så glad och så exalterad för han tyckr verkligen om att gå dit.


så jag smög mig i väg och kolla vad dom gjorde.




sen blev det skära potatis och morot som skulle in i ugnen och stekas där i, och sen så blev det sätta i gäng grillen för att grilla kött och tomat, och sen så blev det middag och sen inne för oss, elias han skulle inte gå ut mer i dag för han var väldigt smutsig.


så det blev bolibompa draken och sen så badning för hans del, och gubben hämt tim som skulle hämts kl 18,00 och sen blev det tv och mys och natta in elias och sen gubben drog in till uppsla för att fixa med något så då blev barnen och jag själv och sen natta in dom och jag satt uppe ne bra stund och bara var för mig själv.


men nu säger jag natti natti och hoppas på en ra och skön natt, och ta väl hand om er.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards