miasolrosenmaria

Alla inlägg den 18 juni 2015

Av miasolrosenmaria - 18 juni 2015 19:15

ja då blev det så att jag skulle till uppsala i dag, men det fick bli när det blev när jag orkade gå upp, och vaknade 8.30 och då så gick jag upp och plockade fram kläder och sen in i duschen och så fixa till mig och sen leta fram till elias och göra i ordning honom och se till att allt är med och sen tim som kom hem från en som han hade sovit oss, och han somnade i soffan och var så svår väckt och var helt snurrig och viste ju inte var han var någonstans när man pratade med honom.


men sa hej då och att han skulle lägga sig i gen och så gick hampus och simon och jag till bussen med elias, och så var vi på väg till uppsla och vi had emed oss bil stolen också eftersom gubben var i uppsla och hade bil, men vilket bök det var så det var sista gången vi hade med den kan jag säga.


sen täfade vi på gubben vid citty gross och så frågade han vart vi skulle handla någonstans, och då visade det sig att jag hade ju inte en korten med mig så det var ju svårt att handla utan dom, ja så det blev att han fick tanka lite och sen så åka tillbaka hemåt och hämta det så en väldigt onödig resa kan man ju säga då.


och tim han var helt slut och sov som en stock där i soffan så vågade inte väcka honom för jag viste inte alls hur länge han hade varit vaken på natten där han sov över, så jobbigt men lika bara att han fick sova ut.


sen så kom vi i väg i genm då och då blev det först lämna paket till sabina och sen åka till macdonald och äta något , och sen så handla på willys och så trängas och så in i en annan butik som var bredvid och kolla läget, och sen ringde tim och var vaken och lite ledsen och så men gick över och han skulle äta och gå till en kompis sen.


sen så drog vi till citty gross och skulle handla blöjor och så kolla på sandlåda till elias som vi ska köpa senare tänkte vi så han har något attgöra på gården när han är ensam.


sen så blev det hemåt färd för att göra mat och bara ta det lugnt och kolla på tv och sen sova.


kramar på er och ta hand om varandra nu.


kramar / mia   


 


 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards