miasolrosenmaria

Alla inlägg den 14 juni 2015

Av miasolrosenmaria - 14 juni 2015 20:30

ja god morgon fast det är ju sent på morgone vid 09,30 typ vakna vi här och gud så skönt det är att få sova på morgonen och barnen sover och är väldigt trötta, så härligt med sommarlov kan jag säga och slippa gå upp tidigt på morgnarna .


så det var att gå upp och bara softa en stund innan man gick in i duschen och sen så klädde på mig och fixa till mig lite och sen slänga i en maskin tvätt och så skulle ju simon gå ut och bada tänkte han med en kompis som hade komit, men det blev tyvärr ingen bad eftersom han tyckte det vså kallt.


så han klädde på sig och sen så gick dom ut och grejade som vanligt och jag var inne och bara tog det lugnt, och elia shan var det full fart på som alltid, och här så har han slängt ut sina saker på golvet för att ha sin låda.



och här så ska han använda sin låda .




sen blev det köket för mi och då blev det disk och sånt som man inte vill göra egentligen men som måste göras och elias han ska ju vara med han också när jag är där och han är snabb på att ställa stolen vid bänken.



ja och simon han ska bara bada sen spelar det ingen roll om det är sol eller inte, i ska han och nu så har han bara bestämt att han ska göra det också så det var ju bara görat .







ja men elias han satte sig efter middagen och myste med storebror tim och äter glass och kollar på bolibompa draken som elias bara älskar och tjatar om varenda dag när det närmar sig middag, det är ju så kul att han han känner och vet ungefär när det är .. hi hii


ja och när vi då sitter där vid middagen så knackar det på dörren och då var det kompisar som kom och frågade om dom ville vara med på kull, och sen så knackade det i gen och då var det grannen som kom och pratdemed mig om en sak, så det var ju bara stänga dörren för nyfikna ungar.


och då berättade han att han hade sett min simon vara på gympa salens tak och sprang där med några andra , och det var ju inget som man ville höra kan jag lova, och snacka om att jag blev fly förbannad och så visade det sig att han had eju gjort det i går också och suttit och ljugit takt upp i ansiktet på en, så det var ju inte kul alls.


fy fan så jag mådde dåligt efter det och jag bara satt och grät och viste inte vart jag skulle vända mig eller ta vägen för jag skönk bara i hop och bara kände mig så djävla maktlös och så fruktanvärd som människa och mamma , som att jag hade ingen koll eller ansvar alls för mina barn och kunde inte uppfostra dom heller så djävla värdelös som människa jag var.



ja och när vi satt där så bara hörde vi hur det lät konstigt där ute och då hade ju himlen bara öppnat sig och det riktigt vräkte ner kan man ju säga och det var inte lite heller som det regnade.



 


 

sen blev det natta in elias när kl var 19,30 och så tyckte tim att vi kunde kolla på en film så han satte i gång plan, och så myste vi i soffan och bara chillade så härligt, och när filmen tog slut så blev det sängen som gälde för oss alla.


så natti natti och hoppas ni får en skön och härlig sömn och får sova gott.


många kramar / mia   
 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards